full-star
full-star
full-star
full-star
full-star
4.2/5(18 beoordelingen)
Wij zijn niet bereikbaar
full-star
full-star
full-star
full-star
full-star
4.2/5(18 beoordelingen)
Bel ons
030 7 400 999

Het geheim van een ijzersterke Customer Journey

Je hebt vast al eens van de customer journey gehoord. Globaal betekent het de ‘reis’ die je klant aflegt bij de aankoop van jouw product of dienst. Door met de juiste boodschap en content aanwezig te zijn op de essentiële momenten in deze reis, zorg jij ervoor dat potentiële klanten niet alleen échte klanten worden, maar levenslange fans!

Het See Think Do Care-model

 

Je potentiële klanten doorlopen een aantal fasen voordat zij de knoop doorhakken en overgaan tot aankoop. Deze fasen vormen samen de reis ofwel de customer journey. Het See Think Do Care-model, geeft iedere fase van de journey weer. Jouw potentiële klant beweegt zich van de oriëntatiefase (See), naar de overwegingsfase (Think), naar de beslissingsfase (Do) en uitendelijk de loyaliteitsfase (Care). Per fase wisselt de informatiebehoefte van je afnemer. Met Het See Think Do Care-model kun je hier optimaal op inspelen. 

 

In dit whitepaper vind je:

–   Uitleg over de Customer Journey
–   See, Think, Do, Care model toegelicht
–   Buyer persona opstellen
–   Handleiding om je strategie te bepalen
–   Take-away tips & tricks!

 

 

Whitepaper.

Webinar: Customer Journey (GRATIS).