Customer Journey mapping is onmisbaar in je strategie naar meer conversies en klantloyaliteit.
De customer journey beschrijft de fasen die een klant doorloopt vanaf het eerste contactmoment tot de uiteindelijke aankoop. De kunst is om deze reis zo soepel en memorabel mogelijk te maken en de klant op essentiële momenten op zijn wenken te bedienen. Dit vereist een tot in de puntjes uitgedachte klantreis... Komt dat even goed uit! Want dat is exact wat je leert in deze webinar. We gaan de customer journey van A tot Z in kaart brengen, analyseren wat de touchpoints en wat de afhaakmomenten zijn en hoe je daarmee omgaat. Deze webinar biedt jou handvatten om jouw marketingstrategie te optimaliseren aan de hand van de customer journey.
Deze webinar is voor iedereen die wil starten met marketing of zijn/haar marketingkennis graag wil verdiepen. Én voor iedereen die niet alleen meer conversies wil, maar juist ook klanten aan zich wil binden. Tijdens deze webinar gaan we de customer journey namelijk in kaart brengen aan de hand van het See, Think, Do en Care model van Google. We laten je zien waar kansen liggen en welke ingrediënten bepalend zijn voor een ultieme klantreis. Van de verschillende touchpoints tot aan het formuleren van een strategie. Het komt allemaal aan bod. Na de webinar weet je: