full-star
full-star
full-star
full-star
full-star
4.2/5(21 beoordelingen)
full-star
full-star
full-star
full-star
full-star
4.2/5(21 beoordelingen)
Wij zijn niet bereikbaar
Bel ons
030 7 400 999

Webinar: Online Customer Journey (€0,- t.w.v €99,-)

full-star
full-star
full-star
full-star
full-star
4.2/5(19 beoordelingen)
Customer Journey mapping is onmisbaar in je strategie naar meer conversies en klantloyaliteit.
De customer journey beschrijft de fasen die een klant doorloopt vanaf het eerste contactmoment tot de uiteindelijke aankoop. De kunst is om deze reis zo soepel en memorabel mogelijk te maken en de klant op essentiële momenten op zijn wenken te bedienen. Dit vereist een tot in de puntjes uitgedachte klantreis... Komt dat even goed uit! Want dat is exact wat je leert in deze webinar. We gaan de customer journey van A tot Z in kaart brengen, analyseren wat de touchpoints en wat de afhaakmomenten zijn en hoe je daarmee omgaat. Deze webinar biedt jou handvatten om jouw online marketingstrategie te optimaliseren aan de hand van de customer journey.

Annelies Berndsen-Westers

TM - xxxx

full-star
full-star
full-star
full-star
full-star
Behoorlijk compleet voor zo'n korte webinar. Leuke, actieve interactie tussen deelnemers en docent. Veel meer dan alleen maar een uurtje luisteren. Genoeg diepgang voor de meer ervaren marketeer en heldere info voor de professional met nog niet zoveel marketing ervaring ( ik :-) )
Dit kun je verwachten
Deze webinar is voor iedereen die zijn/haar online marketingkennis graag wil verdiepen. Én voor iedereen die niet alleen meer conversies wil, maar juist ook klanten aan zich wil binden. Tijdens deze webinar gaan we de customer journey namelijk in kaart brengen aan de hand van het See, Think, Do en Care model van Google. We laten je zien waar kansen liggen en welke ingrediënten bepalend zijn voor een ultieme klantreis. Van de verschillende touchpoints tot aan het formuleren van een strategie. Het komt allemaal aan bod. Na de webinar weet je:
Hoe je de customer journey in kaart brengt
Hoe je dit vertaalt naar een marketingstrategie
Hoe je de optimale klantbeleving creëert
Wat de mogelijkheden zijn van alle online kanalen