full-star
full-star
full-star
full-star
full-star
4.2/5(21 beoordelingen)
full-star
full-star
full-star
full-star
full-star
4.2/5(21 beoordelingen)
Bel ons
030 7 400 999

Social Advertising (online)

full-star
full-star
full-star
full-star
full-star
5/5(1 beoordelingen)
Zet budgetten efficiënter in door exact jouw doelgroep te targeten met social advertising.
Social media. Ze zijn inmiddels niet meer weg te denken uit de ‘daily routines’ van velen. Hierop inspelen door social media op te nemen in je marketingstrategie is een slimme zet. Maar hoe doe je dat effectief? Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest zijn dé place to be voor velen. We liken, sharen, pinnen en commenten er op los, wat bakken met relevante informatie oplevert over onze voorkeuren en interesses. Informatie die ervoor zorgt dat jij met je social advertenties precies de juiste doelgroep kunt targetten. Social advertising inzetten als onderdeel van je online marketing strategie kan dus een efficiënte, maar zeker ook effectieve aanvulling zijn!

Stefanie Verhoeven

Project Manager Marketing & Communications - Co-Creations Holding BV

full-star
full-star
full-star
full-star
full-star
Leerzame cursus, ruimte voor eigen inbreng en vraagstukken. Fijn dat de mogelijkheid er is om nog een maand vragen te mogen stellen.
Dit kun je verwachten
Deze training biedt je een fijne combinatie van theorie en praktijk. Wij nemen je gedurende de masterclass aan de hand en loodsen je stap voor stap door alle mogelijkheden, tips, tricks en best practices op het gebied van social advertising. Van de basics op het gebied van social media marketing tot aan complexe vraagstukken in advertentiebeheer. Alles komt aan bod tijdens deze training. Het enige wat we van jou verwachten is dat je wat basis kennis in huis hebt op het gebied van social media. Gezien de ontwikkelingen, leer je alles over social advertising volledig Corona-proof online! Na deze training weet je:
Hoe je social advertising inzet als onderdeel van je marketingstrategie
Hoe je de juiste doelstellingen als input voor je strategie gebruikt
Hoe je de juiste doelgroepen aanmaakt en instelt als target audience
Hoe je een campagne opzet en optimaliseert in advertentiebeheer
Hoe je de resultaten van je campagnes analyseert en rapporteert